Viimeiset kaksi viikkoa
On outoa lukea edellisiä kirjotuksia, sillä vaikka niiden kirjoittamisesta on vain pari viikkoa aikaa, on tässä ajassa kerennyt tapahtua niin paljon. Ajattelin, että nyt olisi hyvä hetki kertoa pieni tiivistelmä viime ajoista. Vaihtoni ei alkanut kovin hyvin. Vain kaksi päivää saapumiseni jälkeen kuulin, että mummoni on kuollut. Vaikka tieto ei varsinaisesti ollut yllätys, ja vaikka olin saanut hyvästellä mummon ennen lähtöäni, olin silti kutakuinkin valmis palaamaan kotiin seuraavalla lennolla. Tuntui vaikealta olla niin kaukana perheestä tällaisena aikana. Vaikeuksia tuotti myös sopeutuminen nykyiseen asuntooni. En vain voinut kuvitella viihtyväni moisessa ’’läävässä’’ kesään asti. Lisäksi olin tehnyt joitain virheitä valitessani kursseja, joten päädyin ottamaan ensimmäiseen jaksoon vain yhden kurssin. Kaikilla muilla on (vähintään) kaksi kurssia, joten ajattelin tylsistyväni ja jääväni paitsi kivoista jutuista. Myös niinkin pieni asia, kuin toimimaton wi...